[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 1، شماره 1 - ( پاییز 1380 1380 ) ::
جلد 1 شماره 1 صفحات 81-103 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه توانایی شنیداری کودکان بینا نابینا در شناسایی و تجسم ویژگی‌های شناختی - عاطفی آموزگاران، از روی صدای آن‌ها
دکتر پرویز شریفی درآمدی*
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی
چکیده:   (628 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: توانایی شنوایی، لحن صدا، تصویر ذهنی، ویژگی‌های شناختی - عاطفی، نابینا، بینایی
متن کامل [PDF 545 kb]   (150 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۰/۹/۱ | پذیرش: ۱۳۸۰/۹/۱ | انتشار: ۱۳۸۰/۹/۳۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sharifi Daramadi P. A Comparative Study on the Auditory Ability of the Blind and Sighted Children in Identifying the Teachers, and Visualizing Their Cognitive - Affective Characteristics by their Voices.. JOEC. 2001; 1 (1) :81-103
URL: http://joec.ir/article-1-515-fa.html

شریفی درآمدی پرویز. مقایسه توانایی شنیداری کودکان بینا نابینا در شناسایی و تجسم ویژگی‌های شناختی - عاطفی آموزگاران، از روی صدای آن‌ها. فصلنامه كودكان استثنايي. 1380; 1 (1) :81-103

URL: http://joec.ir/article-1-515-fa.html



دوره 1، شماره 1 - ( پاییز 1380 1380 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3742