[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 2 - ( تابستان 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 151-160 برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر روش آموزش دوجانبه بر درک مطلب خواندن و رشد اجتماعی دانش‌آموزان نارساخوان پایه پنجم منطقه جوین سبزوار
دکتر اسماعیل بیابانگرد* ، آقای ابولقاسم شکیبا
استادیار دانشگاه علامه طباطبائی
چکیده:   (639 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: آموزش دوجانبه، درک مطلب خواندن، رشد اجتماعی، نارساخوانی
متن کامل [PDF 228 kb]   (146 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۶/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۶/۱ | انتشار: ۱۳۸۱/۶/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Biabangard E, Shakiba A. he Effect of Reciprocal Teaching on Reading Comprehension and Social Maturity of Fifth - Grade Dyslexic Students in Joveyn - Sabzevar. JOEC. 2002; 2 (2) :151-160
URL: http://joec.ir/article-1-493-fa.html

بیابانگرد اسماعیل، شکیبا ابولقاسم. تاثیر روش آموزش دوجانبه بر درک مطلب خواندن و رشد اجتماعی دانش‌آموزان نارساخوان پایه پنجم منطقه جوین سبزوار. فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (2) :151-160

URL: http://joec.ir/article-1-493-fa.html



دوره 2، شماره 2 - ( تابستان 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3731