[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 3 - ( پاییز 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 3 صفحات 267-286 برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر مداخله‌های شناختی بر پردازش خودکار و تلاش‌بر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر
آقای علی شهرامی* ، آقای رضا متقیان
عضو هیأت علمی پژوهشکده کودکان استثنایی
چکیده:   (735 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: مداخله شناختی، پردازش خودکار، پردازش تلاش‌بر، دانش‌آموز کم‌توان ذهنی
متن کامل [PDF 439 kb]   (186 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۱/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۱/۱ | انتشار: ۱۳۸۱/۹/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Shahrami A, Motaghian R. The Effect of Cognitive Interventions on Automatic and Effortiful Processing in Educable Mentally Retarded Students. JOEC. 2002; 2 (3) :267-286
URL: http://joec.ir/article-1-487-fa.html

شهرامی علی، متقیان رضا. تاثیر مداخله‌های شناختی بر پردازش خودکار و تلاش‌بر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (3) :267-286

URL: http://joec.ir/article-1-487-fa.html



دوره 2، شماره 3 - ( پاییز 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3742