[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 3 - ( پاییز 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 3 صفحات 219-238 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تناسب و ثمربخشی آموزش‌های دوره دو ساله تربیت معلم در رشته ناشنوا و نیمه‌شنوا از دیدگاه فارغ‌التحصیلان
آقای محمد احمدپناه*
عضو هیأت علمی پژوهشکده کودکان استثنایی
چکیده:   (677 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: تربیت معلم، ثمربخشی مواد درسی، تناسب دروس، ناشنوا، نیمه‌شنوا
متن کامل [PDF 475 kb]   (145 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۱/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۱/۱ | انتشار: ۱۳۸۱/۹/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ahmadpanah M. A Study on the Graduates Opinions on the Appropriateness and Effectiveness of the Courses for Training of Teachers of the Deaf and Hearing Impaired. JOEC. 2002; 2 (3) :219-238
URL: http://joec.ir/article-1-483-fa.html

احمدپناه محمد. بررسی تناسب و ثمربخشی آموزش‌های دوره دو ساله تربیت معلم در رشته ناشنوا و نیمه‌شنوا از دیدگاه فارغ‌التحصیلان. فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (3) :219-238

URL: http://joec.ir/article-1-483-fa.html



دوره 2، شماره 3 - ( پاییز 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3742