[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 4 - ( زمستان 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 4 صفحات 377-398 برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر آموزش راهبرد‌های ذهنی (نگهدارنده و بسط دهنده) و سازماندهی بر عملکرد کودکان با ناتوانی هوشی در تکالیف حافظه
آقای مجید یوسفی لویه* ، خانم مرجان فرضی گلفزانی
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد
چکیده:   (518 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: مرور ذهنی بسط دهنده، مرور ذهنی نگهدارنده، سازمان‌دهی، ناتوانی هوشی
متن کامل [PDF 458 kb]   (105 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۳/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۱۱/۱۴ | انتشار: ۱۳۸۱/۱۱/۳۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yoosefi Looye M, Farzi Golfazani M. Impact of Rehearsal strategies (retention A: extension) and organization on performance of mentally retarded children in memory" tasks. JOEC. 2003; 2 (4) :377-398
URL: http://joec.ir/article-1-480-fa.html

یوسفی لویه مجید، فرضی گلفزانی مرجان. تاثیر آموزش راهبرد‌های ذهنی (نگهدارنده و بسط دهنده) و سازماندهی بر عملکرد کودکان با ناتوانی هوشی در تکالیف حافظه. فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (4) :377-398

URL: http://joec.ir/article-1-480-fa.html



دوره 2، شماره 4 - ( زمستان 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3638