[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 3، شماره 1 - ( بهار 1382 1382 ) ::
جلد 3 شماره 1 صفحات 75-92 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه الگوهای انشا نویسی در دانش‌اموزان پسر نارساخوان و نارسانویس پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی با دانش‌آموزان عادی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۱-۸۰
دکتر مریم سیف نراقی* ، آقای سید رضا میر مهدی
استاد دانشگاه علامه طباطبایی
چکیده:   (560 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: نارساخوانی، نارسانویسی، انشا نویسی، الگوهای انشایی.
متن کامل [PDF 424 kb]   (146 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۹/۱۶ | پذیرش: ۱۳۸۲/۳/۷ | انتشار: ۱۳۸۲/۳/۳۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Seif Naraghi M, MirMehdi S R. Comparison of Composition Writing Pattern In Dyslexic and Dysgraphic Fourth and Fifth Grade Primary School Male Students and Normal Students. JOEC. 2003; 3 (1) :75-92
URL: http://joec.ir/article-1-466-fa.html

سیف نراقی مریم، میر مهدی سید رضا. مقایسه الگوهای انشا نویسی در دانش‌اموزان پسر نارساخوان و نارسانویس پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی با دانش‌آموزان عادی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۱-۸۰. فصلنامه كودكان استثنايي. 1382; 3 (1) :75-92

URL: http://joec.ir/article-1-466-fa.html



دوره 3، شماره 1 - ( بهار 1382 1382 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3705