Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 3 (2006-12)
Types of Braille spelling errors in Primary Students with Visual impairment
بررسی انواع غلطهای املایی بریل در دانشآموزان نابینای دبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparative Study on Personality Characteristics and Attachment Style in Mothers of Children with and without Autism
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبک دلبستگی در مادران کودکان با اختلال در خود ماندگی و مادران کودکان عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Confirmatory Factor Analysis of Teacher’s Report Form (TRF)
مطالعه ساختار عاملی فرم گزارش معلم آخنباخ با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Can the Phonological Processing Model Explain Reading Disability in Bilingual Students with and without Dyslexia?
آیا مدل پردازش واج شناختی برای تبیین نارساخوانی در دانشآموزان دو زبانه عادی و نارساخوان دبستانی مناسب است؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Utility of a Computer-assisted Instructional Software(Hesabyar) for Teaching Mathematics to Students with Dyscalculia
بررسی اثربخشی نرم افزار آموزشی «حساب یار» بر یادگیری ریاضیات دانشآموزان حساب نارسا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles