Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 2 (2007-9)
Evaluation of DMFT and CPITN indices in patients with Down`s syndrome in Hamedan
بررسی شاخصهای DMFT و CPITN در مبتلایان به نشانگانداون
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparative Study on Memory of Students with and without Vision Loss
مقایسه برخی مؤلفههای حافظه دانشآموزان نابینا و بینا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Milaad Educational Software Based on Neuropsychology of Color Vision for Teaching Students with Dyslexia
کاربرد نرمافزار آموزشی میلاد برمبنای مدل عصب روانشناختی بینایی رنگ برای آموزش دانشآموزان نارساخوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of Training Self-regulation Skills on Academic Performance among High School Students with Vision Loss
اثربخشی آموزش مهارتهای خودنظمبخشی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان نابینا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Sand Play Therapy on Reduction of Aggressive Behaviors
تأثیر شن بازی درمانی بر رفتارهای پرخاشگرانه پسران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Training Self-regulation of Attentional and Motivational Behaviors, and Verbal Self-instruction on ADHD Symptoms Amelioration
تأثیرآموزش خودگردانی رفتارهای توجهی، خودگردانی رفتارهای انگیزشی و خودآموزی کلامی برکاهش نشانههای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles