[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 14، شماره 2 - ( تابستان 1393 1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه كودكان
استثنايي
/
سال
چهاردهم،
شماره 2،
1393
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی بر کاهش اختلالهای رفتاری در دانشآموزان نارساخوان
ص. 16-5
زهره آهنگرقربانی
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
مهناز خسروجاوید
چکیده
(12 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(21 دریافت)
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی یوگا بر کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی
ص. 32-17
میثم بیک
*
،
مریم نزاکت الحسینی
،
رخساره بادامی
،
احمد عابدی
چکیده
(15 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(26 دریافت)
مقایسه عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و غیرکلامی در آزمون نظریه ذهن
ص. 42-33
قربان کیانی
*
،
غلامحسین مکتبی
،
ناصر بهروزی
چکیده
(9 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(23 دریافت)
راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی و کنترل عواطف در پیش بینی رفتارهای پرخطر دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری
ص. 56-43
محمدجواد بگیان کوله مرز
*
،
زیبا برقی ایرانی
،
مجتبی بختی
،
اکبر رضایی فرد
چکیده
(15 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر بازداری رفتاری و تکانشگری دانشآموزان دارای اختلال کاستیتوجه و بیشفعالی
ص. 66-57
سمیه ساداتی
*
،
غلامعلی افروز
،
رضا رستمی
،
احمد به پژوه
،
محسن شکوهی یکتا
،
باقر غباری بناب
چکیده
(8 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19 دریافت)
بررسی اثربخشی نرمافزار رایانهای در یادگیری درس علوم کودکان کمتوانذهنی پایه چهارم
ص. 78-67
حمیدرضا جعفری
*
،
قاسم آهی
،
رویا نداف
چکیده
(3 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7 دریافت)
بررسی رابطۀ حافظۀ کوتاه مدت و میزان آگاهی واجشناختی با وضوح گفتاری خواندن در دانشآموزان ناشنوا
ص. 90-79
نسا ترابیان
*
،
سعید حسن زاده
چکیده
(8 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4714