[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 20، شماره 3 - ( 8-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، یادگیری، و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی در درس زبان انگلیسی
ص. 5-20
اسماعیل زارعی زوارکی
،
فرحناز دلاوریان
*
،
پرویز شریفی درآمدی
،
داریوش نوروزی
،
علی دلاور
چکیده
(3925 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1192 دریافت)
مقایسه اثربخشی مداخله با روش تحلیل رفتار کاربردی و نوروفیدبک بر ارتقای مهارتهای شناختی، اجتماعی و فعالیتهای روزمره زندگی در کودکان مبتلابه اختلال طیف اوتیسم
ص. 21-36
رقیه محمدی
،
محمد نریمانی
*
،
عباس ابوالقاسمی
،
سمیه تکلوی
چکیده
(3709 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1105 دریافت)
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر ادراک خود و ابراز وجود دانشآموزان با نارسایی یادگیری
ص. 37-48
همایون هارون رشیدی
*
،
پریسا کاشی زاده
،
کبری کاظمیان مقدم
چکیده
(3023 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2516 دریافت)
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازیهای رایانهای بر شدت علایم کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/بیشفعالی
ص. 49-64
نظام الدین قاسمی
*
،
حبیب هادیان فرد
،
پریسا اوریادی
چکیده
(2701 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1187 دریافت)
مهدکودک تلفیقی بستری برای تعامل کودکان با اختلالهای جسمی- حرکتی و عادی
ص. 65-78
نسیم رزاقی
*
،
علیرضا عینی فر
،
عیسی حجت
،
ابراهیم پیشیاره
چکیده
(3189 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(850 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر نیمرخ ارتباط مادران و کودکان کمشنوا
ص. 79-88
محمد عاشوری
*
،
محسن غفوریان
چکیده
(2963 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(963 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دوره دوم ابتدایی دانشآموزان کمتوان ذهنی براساس الگوی ویلیام رومی
ص. 89-98
آسیه مرادی
،
طیبه تازیکی
*
،
سوگند قاسم زاده
چکیده
(3418 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3526 دریافت)
اثربخشی الگوی عصب روانشناختی خلاق سازی ذهن بر بهبود کارکردهای ادراکی- حرکتی، بینایی- فضایی و حافظه دانشآموزان حساب نارسا پایه اول تا پنجم دوره ابتدایی
ص. 99-112
علیرضا پیرخائفی
*
،
غزل سادات پورنسایی
،
مجتبی صداقتی فرد
چکیده
(2083 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1355 دریافت)
کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
ص. 113-132
زهرا ترازی
*
،
ملوک خادمی اشکذری
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(2887 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1178 دریافت)
مقایسه توانایی بازشناسی هیجان چهره در افراد ناشنوا، کمشنوا و عادی
ص. 133-146
ملیحه ضیایی
*
،
سیدموسی طباطبایی
،
مجتبی رجب پور
چکیده
(3077 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1350 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4714