[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 15، شماره 3 - ( پاییز 94 1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه كودكان
استثنايي
/
سال
پانزدهم،
شماره
3
،
1394
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر توانایی محاسبه عددی و حافظه عددی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال حساب نارسایی
ص. 18-5
فرزانه بهزادی
،
چنگیز رحیمی
*
،
نوراله محمدی
چکیده
(11 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(18 دریافت)
بررسی تقویت حافظۀ کاری با استفاده از رایانه و اثربخشی آن بر عملکرد خواندن و صحت خواندن در دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی شهر تهران
ص. 30-19
سعیده معظمی گودرزی
*
،
علی عریانی دانا
،
نورعلی فرخی
،
کوروش گودرزی
چکیده
(11 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(14 دریافت)
اثربخشی ورزشمغزی بر کاهش استرس مادران،کاهش بیشفعالی و افزایش توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و کاهش استرس آنها
ص. 42-31
طیبه مختاریان
*
،
فریدون یاریاری
،
طاهره مختاریان
چکیده
(12 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(45 دریافت)
بررسی تأثیر آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود عملکرد رفتاری کودکان دارای ناتوانی یادگیری
ص. 54-43
پریسا رکنی
*
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
جلیل فتح آبادی
چکیده
(9 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(35 دریافت)
بررسی تأثیر روش آموزش دستور زبان بر جملهسازی دانشآموزان آسیب دیدۀ شنوایی پایۀ پنجم
ص. 68-55
نعمت اله سلطانی
*
،
ابوالقاسم یعقوبی
،
یوسف آرام
،
حسین محققی
چکیده
(8 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(34 دریافت)
رابطه اختلالات اضطرابی با عملکرد ریاضی در کودکان مبتلا به عملکرد پایین در ریاضیات
ص. 76-69
علی اصغر کاکوجویباری
،
مهناز علی اکبری
،
شیدا شریفی
*
،
افسانه قرقزلو
چکیده
(6 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(22 دریافت)
بررسی و مقایسه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش و عادی و ارتباط آن با مهارت حلمسئله و شیوههای فرزندپروری ادراکشده
ص. 88-77
خدیجه شیرخانی
*
،
طاهره الهی
،
محمود کاظمی
چکیده
(9 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(20 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4714