[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 1 - ( بهار 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 39-56 برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر آموزش بر نگهداری ذهنی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر: حوزه تقریبی رشد
دکتر غلامرضا خوی‌نژاد* ، دکتر علیرضا رجایی
استادیار دانشگاه آزاد
چکیده:   (444 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: نگهداری ذهنی مایعات، نگهداری ذهنی وزن، کودکان کم‌توان ذهنی آموزش پذیر، حوزه تقریبی رشد
متن کامل [PDF 460 kb]   (161 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۳/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۳/۱ | انتشار: ۱۳۸۱/۳/۳۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Khoynejad G, Rajayi A. A Study on the Effect of Instruction on Obtaining Conservation in Educable Mentally Retarded Children: Zone of Proximal Development. JOEC. 2002; 2 (1) :39-56
URL: http://joec.ir/article-1-499-fa.html

خوی‌نژاد غلامرضا، رجایی علیرضا. تاثیر آموزش بر نگهداری ذهنی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر: حوزه تقریبی رشد . فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (1) :39-56

URL: http://joec.ir/article-1-499-fa.html



دوره 2، شماره 1 - ( بهار 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3638