[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 3، شماره 1 - ( بهار 1382 1382 ) ::
جلد 3 شماره 1 صفحات 13-38 برگشت به فهرست نسخه ها
ارزشیابی از برنامه‌های آموزش و پرورش دانش‌آموزان دارای اختلالات رفتاری
خانم سیمین بشارود*
عضو هیأت علمی پژوهشکده کودکان استثنایی
چکیده:   (506 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: ارزشیابی آموزشی، برنامه‌های آموزشی، اختلالات رفتاری
متن کامل [PDF 636 kb]   (111 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۹/۶ | پذیرش: ۱۳۸۲/۳/۲۱ | انتشار: ۱۳۸۲/۳/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Beshavard S. valuation of Educational Programs for the Students with Behavioral Disorders. JOEC. 2003; 3 (1) :13-38
URL: http://joec.ir/article-1-463-fa.html

بشارود سیمین. ارزشیابی از برنامه‌های آموزش و پرورش دانش‌آموزان دارای اختلالات رفتاری. فصلنامه كودكان استثنايي. 1382; 3 (1) :13-38

URL: http://joec.ir/article-1-463-fa.html



دوره 3، شماره 1 - ( بهار 1382 1382 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3638