[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) ::
جلد 3 شماره 2 صفحات 177-194 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عدی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری
آقای سید مرتضی نوربخش* ، دکتر علی خانزاده، آقای مجید یوسفی لویه
کارشناس ارشد
چکیده:   (528 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: اختلالات یادگیری کودکان، ادراک، آزمون رورشاخ
متن کامل [PDF 486 kb]   (129 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۳/۱۱ | پذیرش: ۱۳۸۲/۵/۱۸ | انتشار: ۱۳۸۲/۶/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Nour Bakhsh S M, Khanzadeh A, Yousefi Louye M. A comparative study on the perceptual manners of learning disabled and normal children in Roschach test with regards to th capabilities of Roschach test in diagnosis of learning disabilities. JOEC. 2003; 3 (2) :177-194
URL: http://joec.ir/article-1-461-fa.html

نوربخش سید مرتضی، خانزاده علی، یوسفی لویه مجید. مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عدی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری. فصلنامه كودكان استثنايي. 1382; 3 (2) :177-194

URL: http://joec.ir/article-1-461-fa.html



دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3638