[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) ::
جلد 3 شماره 2 صفحات 117-142 برگشت به فهرست نسخه ها
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه اول کودکان کم‌توان ذهنی و مقایسه آن با کتاب درسی علوم پایه اول کودکان عادی
آقای ماشاءاله واشقانی فراهانی، دکتر احمد علیپور*
استادیار دانشگاه پیام نور
چکیده:   (712 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: کتاب درسی علوم، کودکان کم‌توان ذهنی، روش ویلیام رومی
متن کامل [PDF 590 kb]   (171 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۹/۲۳ | پذیرش: ۱۳۸۲/۵/۲۰ | انتشار: ۱۳۸۲/۶/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Vasheghani Farahani M, Alipour A. A content analysis of primary school grade I Sciences textbook for mentally retarded and normal children. JOEC. 2003; 3 (2) :117-142
URL: http://joec.ir/article-1-458-fa.html

واشقانی فراهانی ماشاءاله، علیپور احمد. تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه اول کودکان کم‌توان ذهنی و مقایسه آن با کتاب درسی علوم پایه اول کودکان عادی. فصلنامه كودكان استثنايي. 1382; 3 (2) :117-142

URL: http://joec.ir/article-1-458-fa.html



دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3742