Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 2 (2009-9)
Auditory Memory in 3 to 8 Year Old Children with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder
مقایسه ویژگیهای حافظه شنیداری کودکان بانارسایی توجه بیشفعالی و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Emotional Intelligence and Attachment Style in Children with and without Stuttering
مقایسه هوش هیجانی و سبک دلبستگی در کودکان با لکنت و بدون لکنت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی ویژگیهای روانسنجی نشانگر بهزیستی شخصی _ مقیاس ناتوانیهای شناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نشانگر بهزیستی شخصی _ مقیاس ناتوانیهای شناختی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between Personality Traits and Coping Strategies in Parents of Children with Autistic Spectrum Disorders
رابطه ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای مقابلهای در والدین کودکان با اختلالهای گستره اوتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Inclusive In-service Training on the Regular Primary Teacher’s Attitude Toward Inclusive Education of students with Hearing Impairment
اثربخشی دوره آموزش حین خدمت بر نگرش آموزگاران مدارس عادی نسبت به آموزش فراگیر دانشآموزان آسیبدیده شنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Structural Relations of Psychological Well-being with Perceived Emotional Intelligence, Depression and Negative Thought Control Abilities in Mothers Having Children with Intellectual Disability
روابط ساختاری بین بهزیستی روانشناختی با هوش هیجانی ادراکشده، توانایی کنترل تفکر منفی و افسردگی مادران کودکان کمتوان ذهنی و مقایسه آن با مادران کودکان عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Training and Task-Process Training Methods on Spelling Performance in 3rd and 4th Elementary Graders
تأثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املانویسی در دانشآموزان دبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles