[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری::
برای نویسندگان::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله::
فلودیاگرام::
مقالات آماده انتشار::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
اصول اخلاق نشر::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
::
نرخ انتشار

مقالات منتشر شده: 632
نرخ پذیرش: 43.1
نرخ رد: 56.9
میانگین داوری: 279 روز
میانگین انتشار: 186 روز

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم
مینا احمدی کهجوق
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ویژگی‌های روان‌شناختی با رویکرد روان‌شناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مرور نظامدار پژوهش‌ها
خدیجه قندیانی آرانی، سعید حسن‌زاده، مسعود غلامعلی لواسانی، محمدپارسا عزیزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش امید بر درگیری‌تحصیلی، فرسودگی‌ تحصیلی و خوشبینی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری
یوسف دهقانی، خاتون اسماعیلی، سیدعلی افشین
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص
احمد احمدی، فاطمه معصومی، لطیفه سادات مردانی، شهربانو مردانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش خانواده‌محور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانه‌های بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی
محمود جعفرنژاد، باقر غباری بناب، فریبرز باقری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای خود‌تنظیمی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی
مرجان کاظمی جوجیلی، مصطفی خانزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبت‌اندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان
زهرا آرامی، طیبه شریفی، احمد غضنفری، احمد عابدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه؛ به‌منظور ارائه پیشنهادهای سیاستی
سهراب محمدی پویا، سیامند قادری، یوسف ادیب، سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روان‌شناسی مثبت در حوزه نارسایی­های تحولی، مقایسه پارادایم‌های قوت- محور و نارسایی-محور
شهروز نعمتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانش‌آموزان با اختلال ناتوانی یادگیری
سما جدیدی، محبوبه وحیدی فرد، رقیه عسگری، نازنین زهرا عباسی، سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم
محدثه اثناعشری امیری، حسن سلیمانی، احمد علیپور، منوچهر جعفری گهر، علی کریمی فیروزجایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by