You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی بازیدرمانی عروسکی بر احساس کهتری دانشآموزان دارای لکنتزبان: یک مطالعه تکآزمودنی
سمیه غلامی، حامد صبوری، شراره شمشاد، سارا ندیمی
چکیده - متن کامل (PDF)
سمیه غلامی، حامد صبوری، شراره شمشاد، سارا ندیمی
چکیده - متن کامل (PDF)
اثربخشی یادگیری مبتنی بر آموزش مغز بر مهارت حل مسئله و حافظه فعال دیداری _ فضایی پسران پیشدبستانی با نارسایی ویژه در یادگیری
شهرام مشهدی زاده، بیتا هاشمی، لیلا محمدی
چکیده - متن کامل (PDF)
شهرام مشهدی زاده، بیتا هاشمی، لیلا محمدی
چکیده - متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش ذهنخوانی بر کاهش علایم بیشفعالی- نارساییتوجه و افزایش ذهنخوانی کودکان پسر 10 ساله شهر اصفهان
طیبه اسکندری، شعله امیری، حسینعلی مهرابی
چکیده - متن کامل (PDF)
طیبه اسکندری، شعله امیری، حسینعلی مهرابی
چکیده - متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی آموزشهای شناختی رفتاری و ادراک حرکتی بر اختلال ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
فرح مملکت دوست، رضا پاشا، سعید بختیارپور، مرضیه طالب زاده شوشتری
چکیده - متن کامل (PDF)
فرح مملکت دوست، رضا پاشا، سعید بختیارپور، مرضیه طالب زاده شوشتری
چکیده - متن کامل (PDF)
روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان در کودکان با اختلال کمتوانی ذهنی شهرستان اسلامشهر
کامبیز کامکاری، بیتا نصرالهی، پرویز شریفی درآمدی، مریم معمارپور
چکیده - متن کامل (PDF)
کامبیز کامکاری، بیتا نصرالهی، پرویز شریفی درآمدی، مریم معمارپور
چکیده - متن کامل (PDF)
اثربخشی برنامه آموزش مادران براساس مدل تحولی تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) بر کاهش مشکلات توجه/ بیشفعالی کودکان پسر پیشدبستانی با نشانههای ADHD
امیر امین یزدی، الهه سیدکابلی، حسین کارشکی
چکیده - متن کامل (PDF)
امیر امین یزدی، الهه سیدکابلی، حسین کارشکی
چکیده - متن کامل (PDF)
مقایسه باورهای فراشناخت، راهبردهای کنترل فکر و سبکهای اسنادی دانشآموزان سرآمد و عادی
زهرا شعبانی، مینو قنبری پناه، مریم ابوالقاسمی
چکیده - متن کامل (PDF)
زهرا شعبانی، مینو قنبری پناه، مریم ابوالقاسمی
چکیده - متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر علائم اختلال کمتوجهی و علائم اختلال یادگیری
قدیر قدیری علمداری، حسین بیگدلی، رضا حسین پور
چکیده - متن کامل (PDF)
قدیر قدیری علمداری، حسین بیگدلی، رضا حسین پور
چکیده - متن کامل (PDF)