[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 20، شماره 4 - ( 11-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی بازیهای شناختی رایانهای بر کاهش نقص توجه همراه با بیشفعالی و بهبود ادراک زمان در کودکان
ص. 7-24
فاطمه تابناک
،
سوران رجبی
،
فریده سادات حسینی
چکیده
(2035 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1326 دریافت)
اثربخشی مداخله والدمحور مبتنی بر فلسفه فراهیجانی گاتمن بر تنظیم شناختی هیجان کودکان با مشکلات رفتاری برونیشده
ص. 25-36
سارا نجاتی فر
،
احمد عابدی
،
امیر قمرانی
چکیده
(1663 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(615 دریافت)
مقایسه بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی (ADHD) و اختلال کندگامی شناختی (SCT): سهم متمایز ADHD و SCT در مشکلات توجه براساس مدار اجرایی سرد و گرم
ص. 37-50
محمد شادبافی
،
رقیه عبدالرحیم پور
،
الناز محمدی
چکیده
(1837 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(614 دریافت)
بهبود کنش های اجرایی و عملکرد خواندن کودکان نارساخوان در بستر تکالیف شناختی رایانه یار
ص. 51-66
فاطمه علی دوستی
،
نسرین طلایی ظفر خالص
،
شیرین شجاعی فر
چکیده
(1485 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1060 دریافت)
اثربخشی برنامه والدگری ذهنآگاهانه بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
ص. 67-76
شهروز نعمتی
،
رحیم بدری گرگری
،
شهرام واحدی
،
زهره نوری
چکیده
(1632 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1005 دریافت)
اثربخشی بازیدرمانی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش هوش هیجانی کودکان دارای اختلال حسی حرکتی
ص. 77-92
میتراسادات میرمحمدی
،
زیبا ایرانی برقی
چکیده
(1858 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(563 دریافت)
اثربخشی تحریک الکتریکی از روی جمجمه (tDCS) بر توجه و حافظه فعال دیداری - شنیداری در کودکان مبتلابه اختلال نارساخوانی
ص. 93-104
بختیار مسلمی
،
معصومه آزموده
،
سید محمود طباطبایی
،
مرضیه علیوندی وفا
چکیده
(2111 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(971 دریافت)
اثربخشی مداخله مبتنی بر تنظیم هیجانی بر کاهش رفتارهای قلدری و افزایش همدلی دانشآموزان قلدر دوره متوسطه اول
ص. 105-118
هادی عدیلی
،
باقر سردرای
چکیده
(1578 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1131 دریافت)
طراحی راهنمای تدوین متون خواندن کاربردی برای دانش آموزان آهسته گام در دوره ابتدایی: مطالعه مقدماتی
ص. 119-132
علی صادقی سیاح
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
غلامعلی افروز
،
مسعود لواسانی
چکیده
(1313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(747 دریافت)
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی با فواصل مختلف بر تعادل و فعالیت الکتریکی عضلات کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
ص. 133-146
عبدالرحمن خضری
،
مرتضی طاهری
،
امیرحسین مرادی فیلی
چکیده
(1636 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(863 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4645