[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 1، شماره 1 - ( پاییز 1380 1380 )
برگشت به فهرست نسخه ها
ارتباط وضعیت تحصیلی با وضعیت تغذیهای دانشآموزان کمتوان ذهنی شهر تهران
ص. 16-6
مصطفی نچواک
چکیده
(3677 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(823 دریافت)
ارزیابی مهارتهای حرکتی و عملکرد عصبی - عضلانی دانشآموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیشفعالی
ص. 34-17
فریدون یاریاری
،
مهدی رصافیانی
،
مسعود کریملو
،
زهرا پاشازاده آذری
چکیده
(4312 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(936 دریافت)
انطباق و هنجاریابی آزمون رشد زبان TOLD- P:3 برای کودکان فارسیزبان تهرانی (بخش اول)
ص. 51-35
سعید حسنزاده
،
اصغر مینایی
چکیده
(4152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(986 دریافت)
تاثیر کمتوانی ذهنی فرزند بر بهداشت روانی خانواده
ص. 68-52
محمد احمدپناه
چکیده
(4938 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1097 دریافت)
فلسفه آموزش و پرورش فراگیر
ص. 80-69
علی اصغر کاکوجویباری
،
آلیس هوسپیان
چکیده
(7549 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1917 دریافت)
مقایسه توانایی شنیداری کودکان بینا نابینا در شناسایی و تجسم ویژگیهای شناختی - عاطفی آموزگاران، از روی صدای آنها
ص. 103-81
پرویز شریفی درآمدی
چکیده
(3914 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(833 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.05 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4645