:: دوره 22، شماره 4 - ( 10-1401 ) ::
جلد 22 شماره 4 صفحات 10-7 برگشت به فهرست نسخه ها
کاردرمانی مبتنی بر مدرسه
مژگان فرهبد
پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش
چکیده:   (126 مشاهده)
در این روزها تردید وجود دارد که در صورت محرومیت از فرصت تحصیل، از هر کودکی انتظار موفقیت در زندگی وجود داشته باشد. چنین فرصتی حقی است که باید در شرایط مساوی در اختیار همه قرار گیرد و دولت باید متعهد به ارائه آن گردد.
سیستم های آموزشی، دانش آموزان را برای نقش های بزرگسالی مرتبط با کار و زندگی اجتماعی آماده می کنند. در سال های اخیر، اصلاحات آموزشی در ایالات متحده بر افزایش مسئولیت پذیری مدارس برای رسیدن به این هدف، متمرکز شده است. سختگیری تحصیلی بیشتر، تاکید بر همگام شدن با رشد فناوری همراه با  پیشرفت جهانی و کاهش شکاف بین آموزش مدرسه ای و آمادگی دانشگاهی و شغلی، سبب تغییر چشم انداز آموزشی می شود
شماره‌ی مقاله: 1
متن کامل [PDF 228 kb]   (58 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1401/12/7 | پذیرش: 1401/12/7 | انتشار: 1401/12/7


XML     Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 22، شماره 4 - ( 10-1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها