[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی سلامت روانی مادران دانشآموزان مبتلا به اختلالات رفتاری
ص. 116-105
الهه محمد اسماعیل
،
حکیمه سادات موسوی
چکیده
(4531 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(997 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه اول کودکان کمتوان ذهنی و مقایسه آن با کتاب درسی علوم پایه اول کودکان عادی
ص. 142-117
ماشاءاله واشقانی فراهانی
،
احمد علیپور
چکیده
(3749 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(812 دریافت)
توانبخشی مبتنی بر جامعه و آموزش و پرورش فراگیر
ص. 160-143
مژگان فرهبد
چکیده
(3176 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(912 دریافت)
رابطه بین زبان دریافتی و زبان بیانی در کودکان مبتلا به نشانگان داون
ص. 176-161
شیوا ابراهیمیان
،
رضا نیلیپور
،
فریبا یادگاری
چکیده
(3250 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(872 دریافت)
مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عدی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری
ص. 194-177
سید مرتضی نوربخش
،
علی خانزاده
،
مجید یوسفی لویه
چکیده
(3204 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(836 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645