[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 10، شماره 4 - ( زمستان 1389 1389 )
برگشت به فهرست نسخه ها
الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ص. 334-321
کامران گنجی
،
علی دلاور
،
حسن احدی
چکیده
(4350 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1445 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان مشکوک به نارساخوانی
ص. 342-335
مریم فارابی
،
محمد حسین بیاضی
،
سعید تیموری
چکیده
(3994 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1287 دریافت)
اثر موسیقی همراه با حرکات موزون بر پرخاشگری کودکان کمتوان ذهنی متوسط تا شدید
ص. 350-343
علیرضا آقایوسفی
،
احمد علی پور
چکیده
(4183 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3104 دریافت)
کاربرد وسیله آموزشی سینا بر افزایش دقت خواندن دانشآموزان کمتوانذهنی آموزشپذیر
ص. 358-351
مریم حسنزاده اول
،
هادی بهرامی
،
طاهره سیما شیرازی
،
مهدی عبدالهزاده رافی
،
مسعود صالحی
چکیده
(5215 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3857 دریافت)
نگرش به آموزش فراگیر و عوامل مؤثر بر آن در مدیران مدارس
ص. 368-359
سعید حسن زاده
،
روحاله فتحقریب بیدگلی
چکیده
(4697 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1648 دریافت)
توصیف نوشتار دانشآموزان کمتوان ذهنی بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی
ص. 384-369
آتوسا رستم بیک تفرشی
،
احمد رمضانی واسوکلایی
چکیده
(3746 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2740 دریافت)
الگوهای پردازش حسی کودکان با اختلال اتیسم از دیدگاه مدل وینی دان
ص. 393-385
مینا احمدی کهجوق
،
مژگان فرهبد
،
حسین سورتجی
،
مهدی رصافیانی
چکیده
(4760 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3851 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 51 queries by YEKTAWEB 4645