:: دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) ::
جلد 3 شماره 2 صفحات 194-177 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عدی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری
سید مرتضی نوربخش 1، علی خانزاده2 ، مجید یوسفی لویه
1-
2- دانشگاه تهران
چکیده:   (3202 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: اختلالات یادگیری کودکان، ادراک، آزمون رورشاخ
متن کامل [PDF 486 kb]   (835 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1381/3/11 | پذیرش: 1382/5/18 | انتشار: 1382/6/30


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 ) برگشت به فهرست نسخه ها