دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 )
جلد 3 شماره 2 صفحات 194-177
برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عدی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری
سید مرتضی نوربخش
1
،
علی خانزاده
2
،
مجید یوسفی لویه
1-
2- دانشگاه تهران
چکیده:
(3202 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
واژههای کلیدی:
اختلالات یادگیری کودکان
،
ادراک
،
آزمون رورشاخ
متن کامل
[PDF 486 kb]
(835 دریافت)
نوع مطالعه:
كاربردي
|
موضوع مقاله:
تخصصي
دریافت: 1381/3/11 | پذیرش: 1382/5/18 | انتشار: 1382/6/30
20.1001.1.16826612.1382.3.2.5.9
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 3، شماره 2 - ( تابستان 1382 1382 )
برگشت به فهرست نسخه ها